Harmonogram

31 marca 2022 r. – czwartek

8.55 – oficjalne rozpoczęcie warsztatów

9.00 – 9.45 – wykład (początki pracy z dzieckiem w klasie fortepianu)

10.00 – 13.00 – lekcje otwarte

10.00 – 10.30 – Kowalska Zofia kl.1 OSM I st.

10.30 – 11.00 – Kamińska Pola kl.2 OSM I st.

11.00 – 11.30 – Papaj Wiktoria kl.2 OSM I st.

11.30 – 11.45 – przerwa

11.45 – 12.15 – Karasiuk Dominik kl.2 OSM I st.

12.15 – 12.45 – Wasilewska Aleksandra kl.3 OSM I st.

12.45– 13.30 – Marwicz Kamil kl. 1 OSM II st.

13.30 – 13.45 – panel dyskusyjny

13.45 – 14.45 – przerwa obiadowa

14.45 – 15.30 – wykład (przygotowaniu ucznia do egzaminów wstępnych)

15.30 – 17.45 – lekcje otwarte

15.30 – 16.00 – Szczykutowicz Borys kl. 6 OSM II st.

16.00 – 16.45 – Witka Zofia kl. 6 OSM II st.

16.45 – 17.30 – Grzegorek Julia kl. 6 OSM II st.

18.30 – koncert dyplomantów – sala koncertowa ZPSM

19.30 – panel dyskusyjny

1 kwietnia 2022 r. – piątek

9.00 – 9.45 – wykład (problematyka stresu scenicznego)

10.00 – 13.00 – lekcje otwarte

10.00 – 10.45 – Grzegorek Julia kl. 6 OSM II st.

10.45 – 11.30 – Szczykutowicz Borys kl. 6 OSM II st.

11.30 – 12.15 – Witka Zofia kl. 6 OSM II st.

12.15 – 12.45 – panel dyskusyjny

12.45 – 14.00 – przerwa

14.00 – 14.45 – wykład (przygotowanie ucznia do konkursu)

14.45 – 17.45 – lekcje otwarte

14.45 – 15.30 – Pysz Maria kl.4 OSM I st.

15.30 – 16.15 – Palonek Borys kl.4 OSM I st.

16.15 – 17.00 – Bielak Paweł kl.5 OSM I st.

17.00 – 17.45 – Olech Nina kl. 2 SM II st.

17.45 – 18.30 – panel dyskusyjny, podsumowanie warsztatów

Harmonogram – Regionalne Warsztaty Pianistyczne CEA – 31.03 – 1.04. 2022 r. Zespól Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz w Koszalinie
Dziennik elektronicznyWolontariatGaleria zdjęć ZPSMmLegitymacjaKontakt
Skip to content

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close