Uczennica VI klasy skrzypiec OSM I st. mgr Olgi Borowskiej – Julia Chojnacka, została przyjęta do grona uczestników programu Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci w roku szkolnym 2019/2020. Jest to organizacja działająca od ponad 30 lat. Pomaga w rozwoju uczniom o wybitnych uzdolnieniach poznawczych, muzycznych i plastycznych.organizując sytuacje sprzyjające rozwojowi uzdolnień specjalnych i rozwojowi ogólnemu. Program pomaga osobom, które mają znaczące osiągnięcia i chcą pracować nad swoim rozwojem. W tym roku do programu zaproszono 361 młodych naukowców, 128 młodych muzyków i 21 młodych plastyków.

Nominacja została przyznana za osiągnięcia Julii w konkursach międzynarodowych i ogólnopolskich, w których brała udział m. in.: Grand Prize International Music Competition – Belgrad (Serbia) w 2018r.(nagrodą specjalną było zaproszenie na warsztaty mistrzowskie oraz koncerty we Francji), I miejsce w IV Ogólnopolskim Konkursie Skrzypcowym „Bajeczna miniatura” w 2017 w Elblągu, I miejsce w Ogólnopolskim Konkursie „ Talenty skrzypcowe 2017”w Poznaniu, I miejsce w II Ogólnopolskim Konkursie Skrzypcowym „Talenty skrzypcowe 2018” w Poznaniu, I miejsce w XIV Ogólnopolskim Forum Młodych Instrumentalistów im. Szafranków w Rybniku w 2018r., I miejsce w Rising Talents of Europe Internationale Music Competition2019, – I miejsce w VI Rome Internationale Music Competition2019, I miejsce w IV North Internationale Music Competition Spring 2019 Szwecja, I miejsce w VIII Ogólnopolski Konkurs Sonat 2019 Szczecin, I miejsce w Muse International Music Competition.

Julia Chojnacka przyjęta do programu Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci na rok 2019/20
Dziennik elektronicznyWolontariatStrefa Ucznia i Rodzica

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close