Instrukcja korzystania z mLegitymacji
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 16 kwietnia 2020 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków publicznych szkół i placówek artystycznych (Dz.U. 2020 poz. 813).
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie podpisał porozumienie z Ministerstwem Cyfryzacji odnośnie wydawania elektronicznych legitymacji szkolnych ucznia, tzw. mlegitymacji.
Każdy uczeń ZPSM im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie przy pomocy elektronicznej legitymacji może potwierdzić, że jest uczniem naszej szkoły, może również korzystać z ulg np. podczas przejazdów środkami komunikacji. Aby móc korzystać z elektronicznego dokumentu, należy najpierw wykonać kilka kroków:
-
- Pobrać i złożyć wniosek do sekretariatu szkoły o wydanie takiej legitymacji (wysłać skan wniosku) na adres: sekretariat(małpa)zpsm.pl,
- Przesłać aktualne zdjęcie dziecka (format JPG, w rozmiarze do 5MB, i wymiarach minimum 500×600) na adres: sekretariat(małpa)zpsm.pl,
- Pobrać aplikację mObywatel ze sklepu Google Play lub App Store na swój smartfon.
- Oczekiwać na przysłanie e-dziennikiem Kodu QR i kodu aktywacyjnego.
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem mLegitymacji znajdującej się na stronie Ministerstwa Cyfryzacji oraz informacji o przetwarzaniu danych osobowych, które tam się znajdują.
1.) Regulamin aplikacji mLegitymacja oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych
2.)Wniosek o wydanie mLegitymacji
3.) Informacje o publicznej aplikacji mobilnej