Instrukcja korzystania z mLegitymacji

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 16 kwietnia 2020 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków publicznych szkół i placówek artystycznych (Dz.U. 2020 poz. 813).

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie podpisał porozumienie z Ministerstwem Cyfryzacji odnośnie wydawania elektronicznych legitymacji szkolnych ucznia, tzw. mlegitymacji.

Każdy uczeń ZPSM im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie przy pomocy elektronicznej legitymacji może potwierdzić, że jest uczniem naszej szkoły, może również korzystać z ulg np. podczas przejazdów środkami komunikacji. Aby móc korzystać z elektronicznego dokumentu, należy najpierw wykonać kilka kroków:

    1. Pobrać i złożyć wniosek do sekretariatu szkoły o wydanie takiej legitymacji (wysłać skan wniosku) na adres: sekretariat(małpa)zpsm.pl,
    2. Przesłać aktualne zdjęcie dziecka (format JPG, w rozmiarze do 5MB, i wymiarach minimum 500×600) na adres: sekretariat(małpa)zpsm.pl,
    3. Pobrać aplikację mObywatel ze sklepu Google Play lub App Store na swój smartfon.
    4. Oczekiwać na przysłanie e-dziennikiem Kodu QR i kodu aktywacyjnego.

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem mLegitymacji znajdującej się na stronie Ministerstwa Cyfryzacji oraz informacji o przetwarzaniu danych osobowych, które tam się znajdują.

1.) Regulamin aplikacji mLegitymacja oraz informacja o przetwarzaniu danych osobowych

2.)Wniosek o wydanie mLegitymacji

3.) Informacje o publicznej aplikacji mobilnej

Punkt informacyjnyDziennik elektronicznyWolontariatStrefa Ucznia i RodzicaGaleria zdjęć ZPSMmLegitymacja
Skip to content

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close