Wysokość Opłat
Przed dokonaniem wpłaty na miesiąc czerwiec 2021 r. bardzo proszę o zgłoszenie się do księgowości – telefonicznie (94) 347 80 15,
w celu ustalenia kwoty jaką należy wpłacić, po rozliczeniu ewentualnej nadpłaty lub niedopłaty z roku.
Konto do wpłat:
92 1010 1599 0166 2313 9134 0000
Godziny wydawania posiłków
Śniadanie: 6:30 – 7:30
Obiad: 13:00 – 16:00
Kolacja: 18:30 – 19:00
– dla klas I – III od 18.01.2021
Wszelkie informacje udzielane są pod nr telefonu 94 347 80 15
KASA NIECZYNNA DO ODWOŁANIA
PŁATNOŚCI NALEŻY REGULOWAĆ
NA KONTO BANKOWE ZESPOŁU PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH :
Fundusz Samorządowy, Pokój i Wyżywienie w Internacie,
Obiady, Sala do ćwiczeń, Świetlica, Wypożyczenie instrumentu,
Legitymacja uczniowska
92 1010 1599 0166 2313 9134 0000
KAUCJA ZA:
Bibliotekę, Instrument, Internat
02 1010 1599 0166 2313 9120 0000
RADA RODZICÓW:
56 1020 2791 0000 7902 0009 6438
Uwaga mieszkańcy Internatu !!!
Każdorazowe zmiany w płatnościach, za całodzienne wyżywienie i pokoje, należy zgłosić u kierownika stołówki lub w dziale księgowości przed dokonaniem wpłaty. W przeciwnym razie obowiązują ustalenia z miesiąca września.
W tytule przelewu proszę podać:
– imię i nazwisko dziecka
– miesiąc, którego dotyczy zapłata
– opcja posiłków
– ilu osobowy pokój
POSIŁKI:
– C- całość ( bez piątkowych kolacji)
– S – bez poniedziałkowych śniadań
– O – bez piątkowych obiadów
– SO –bez poniedziałkowych śniadań i piątkowych obiadów
Przykład opisania przelewu:
Tytuł przelewu: Jan Kowalski, 09/2019, C, 3 osoby. I tylko takie posiłki możemy odliczyć, na inne należy zgłosić odpisy u wychowawcy grupy i kierownika stołówki. Oznacza to, że w danym miesiącu dziecko nie będzie korzystało z wymienionych posiłków.
Informujemy, że obiady należy wykupywać z jednodniowym wyprzedzeniem. Decyduje data wpływu.
W tytule przelewu proszę podać:
– imię i nazwisko dziecka
– miesiąc, którego dotyczy zapłata
– ile i jakie posiłki (całe czy połówki)
Przykłady opisania tytułu przelewu:
Tytuł przelewu: Jan Kowalski, odpis 24.IX, bez 15,18.X. Oznacza, że był zgłoszony odpis na dzień 24.IX, w dniach 15.X i 18.X dziecko nie będzie korzystało z obiadu.
Tytuł przelewu: Jan Kowalski, odpis 24,28.IX, bez 14-19.X. Oznacza, że był zgłoszony odpis na dni 24.IX i 28.IX, w dniach 14.X do 19.X dziecko nie będzie korzystało z obiadu.
Tytuł przelewu: Jan Kowalski, bez piątków. Oznacza, że we wszystkie piątki dziecko nie będzie korzystało z obiadu.
Tytuł przelewu: Jan Kowalski, tylko wtorki i czwartki . Oznacza, że dziecko będzie korzystało z obiadów tylko we wtorki i czwartki.