Obiady Dla Uczniów ZPSM

01 – 24 Czerwiec 2021

24.06.2021 – dzień bez zajęć edukacyjnych

Warianty Wpłat:

Cały 16 x 6,00 = 9600

Pół 16 x 4,00 = 64,00

Konto do wpłat:

92 1010 1599 0166 2313 9134 0000

Księgowość nr telefonu 94 347 80 15


Przed powrotem do internatu prosimy o zgłoszenie chęci korzystania z wybranych posiłków

na miesiąc maj i 01,02 czerwiec 2021 r.


Informujemy, że wpłaty dokonane na posiłki, które nie zostały wykorzystane, zostają przeniesione na poczet kolejnych miesięcy.

Od 26.04.2021(poniedziałek)
dla klas:
I A, II B, III B

W razie pytań można dzwonić lub pisać do kierownika stołówki – tel.(94) 347 80 10 lub pisać na adres: zywienie@zpsm.pl

lub można dzwonić do księgowości – tel. (94) 347 80 15


Wysokość Opłat

Przed dokonaniem wpłaty na miesiąc czerwiec 2021 r. bardzo proszę o zgłoszenie się do księgowości – telefonicznie (94) 347 80 15,

w celu ustalenia kwoty jaką należy wpłacić, po rozliczeniu ewentualnej nadpłaty lub niedopłaty z roku.

Konto do wpłat:

92 1010 1599 0166 2313 9134 0000


Godziny wydawania posiłków

Śniadanie: 6:30 – 7:30

Obiad: 13:00 – 16:00

Kolacja: 18:30 – 19:00


Informujemy,
że wszystkie wpłaty dokonane na posiłki, które nie zostały wykorzystane w okresie od 16 października 2020, zostaną przeniesione na poczet kolejnego okresu:

– dla klas I – III od 18.01.2021

Wszelkie informacje udzielane są pod nr telefonu 94 347 80 15

Cena obiadu:
cały – 6,00
pół  – 4,00

KASA NIECZYNNA DO ODWOŁANIA

PŁATNOŚCI NALEŻY REGULOWAĆ

NA KONTO BANKOWE ZESPOŁU PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH :

 

Fundusz Samorządowy,  Pokój i Wyżywienie w Internacie,

Obiady, Sala do ćwiczeń, Świetlica, Wypożyczenie instrumentu,

Legitymacja uczniowska

92 1010 1599 0166 2313 9134 0000

 

KAUCJA ZA:

Bibliotekę, Instrument, Internat

02 1010 1599 0166 2313 9120 0000

RADA RODZICÓW:

 56 1020 2791 0000 7902 0009 6438


Uwaga mieszkańcy Internatu !!!

Każdorazowe zmiany w płatnościach, za całodzienne wyżywienie i pokoje, należy zgłosić u kierownika stołówki lub w dziale księgowości przed dokonaniem wpłaty. W przeciwnym razie obowiązują ustalenia z miesiąca września.

W tytule przelewu proszę podać:  

– imię i nazwisko dziecka

– miesiąc, którego dotyczy zapłata

– opcja posiłków

– ilu osobowy pokój

POSIŁKI: 
– C- całość ( bez piątkowych kolacji)
– S – bez poniedziałkowych śniadań
– O – bez piątkowych obiadów
– SO –bez poniedziałkowych śniadań i piątkowych obiadów

Przykład opisania przelewu:

Tytuł przelewu: Jan Kowalski, 09/2019, C, 3 osoby.  I tylko takie posiłki możemy odliczyć, na inne należy zgłosić odpisy u wychowawcy grupy i kierownika stołówki.  Oznacza to, że w danym miesiącu dziecko nie będzie korzystało z wymienionych posiłków.

Informujemy, że obiady należy wykupywać z jednodniowym wyprzedzeniem. Decyduje data wpływu.

Cena obiadu:
cały – 6,00
pół  – 4,00

W tytule przelewu proszę podać:  

– imię i nazwisko dziecka

– miesiąc, którego dotyczy zapłata

–   ile i jakie posiłki (całe czy połówki)

Przykłady opisania tytułu przelewu:

Tytuł przelewu:  Jan Kowalski, odpis 24.IX, bez 15,18.X.  Oznacza, że był zgłoszony odpis na dzień 24.IX, w dniach 15.X i 18.X dziecko nie będzie korzystało z obiadu.

Tytuł przelewu:  Jan Kowalski, odpis 24,28.IX, bez 14-19.X. Oznacza, że był zgłoszony odpis na dni 24.IX i 28.IX, w dniach 14.X do 19.X dziecko nie będzie korzystało z obiadu.

Tytuł przelewu:  Jan Kowalski, bez piątków.  Oznacza, że we wszystkie piątki dziecko nie będzie korzystało z obiadu.

Tytuł przelewu:  Jan Kowalski, tylko wtorki i czwartki . Oznacza, że dziecko będzie korzystało z obiadów tylko we wtorki i czwartki.

 

Dziennik elektronicznyWolontariatGaleria zdjęć ZPSMmLegitymacjaKontakt
Skip to content

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close