Zapraszamy wszystkich Rodziców na spotkanie
z Panią dr Magdaleną Ratalewską (Uniwersytet Łódzki)
nt. „Wsparcie dziecka w procesie edukacyjnym
w szkole artystycznej”.
Spotkanie odbędzie się 04.11.2019 r. (poniedziałek)

o godz. 18.15  w sali kameralnej II


Dr Magdalena Ratalewska ukończyła z wyróżnieniem studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w 2000 r. Studia Doktoranckie w zakresie nauk o zarządzaniu w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu rozpoczęła w 2001 r. Od początku pracy naukowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z komunikacją organizacji z jej otoczeniem oraz wdrażaniem nowych technologii. Uczestniczyła w wielu krajowych oraz zagranicznych projektach badawczych związanych mi.in z wdrażaniem systemów edukacji zdalnej i jest ekspertem w tej dziedzinie. Pracę na Uniwersytecie Łódzkim rozpoczęła w 2008 r. w Międzywydziałowy Zakładzie Nowych Mediów i Nauczania na Odległość, a od 2013 r. pracuje na stanowisku adiunkta w Katedrze Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej Wydziału Zarządzania. Dr Magdalena Ratalewska prowadzi prace badawcze związane z nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi i edukacyjnymi, przedsiębiorczością, kreatywnością oraz zarządzaniem innowacjami. Specjalizuje się również w tematyce związanej z funkcjonowaniem sektorów kreatywnych.

Związana ze środowiskiem artystycznym, w którym kształci i edukuje nauczycieli i dyrektorów szkół artystycznych. Wieloletni współpracownik Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych. Specjalizuje się w szkoleniach związanych z zarządzaniem, komunikacją i budowaniem relacji w szkole artystycznej oraz wdrażaniem nowych technologii.

Jej bogata praktyka, charyzmatyczna osobowość, profesjonalizm gwarantują wysoką jakość i skuteczność przekazywania wiedzy.

 

Spotkanie z Panią Magdaleną Ratalewską – 04.11.2019 r. – „Wsparcie dziecka w procesie edukacyjnym w szkole artystycznej”
Punkt informacyjnyDziennik elektronicznyWolontariatStrefa Ucznia i RodzicaGaleria zdjęć ZPSM

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close