Materiały dla uczniów

Zawartość strony jest niedostępna.
Proszę zezwolić na użycie przez nas ciasteczek poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję" na pasku komunikatu

PROCEDURA PRZEPROWADZENIA EGZAMINÓW ZEWNĘTRZNYCH w ZESPOLE PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH im. GRAŻYNY BACEWICZ W ROKU SZKOLNYM 2019-2020

 

 


Procedury związane z organizacją pracy szkoły w zakresie ZAJĘĆ OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH DLA UCZNIÓW KLAS I – III OSM I st. oraz KONSULTACJI DLA UCZNIÓW

ORGANIZACJA PRACY od 25.05.2020 Konsultacje

 

ORGANIZACJA PRACY od 25.05.2020 Świetlica

DYPLOMY

Przejdź do zakładki DYPLOMY, w której znajdziesz: oświadczenia dla dyplomanta, terminy egzaminów i informacje o zajęciach dydaktycznych.

 


ORGANIZOWANIE i PRZEPROWADZANIE EGZAMINÓW ZEWNĘTRZNYCH

WYTYCZNE_Przeprowadzanie_egzaminów (1)


PLANY KSZTAŁCENIA NA ODLEGŁOŚĆ (od 15 kwietnia 2020 r.)

Plan kształcenia na odległość dla klas I-III OSM I st.

Plan kształcenia na odległość dla klas IV-VI OSM I st.

Plan kształcenia na odległość dla klas I-VI OSM II st.

Plan uczniów SM I st. i SM II st. pozostaje bez zmian


WEBINARY POWTÓRKOWE DLA ÓSMOKLASISTÓW I MATURZYSTÓW


EGZAMIN ÓSMOKLASISTY – informacje dla rodziców


Wykaz podręczników na rok szkolny 2019/2020


Plany lekcji na rok szkolny 2019/2020

Plan zajęć dla OSM I st. i OSM II st. po zmianach(od 1 stycznia 2020 r. – zmiany naniesione kolorem czerwonym)

Plan lekcji dla SM I st. – 2019/2020

Plan lekcji dla SM II st. – 2019/2020

Plan lekcji dla SM II st. – WOKAL – 2019/2020


Infolinia – infoliniadzieciom.pl

Infolinia – infoliniadzieciom.pl (PDF)


Konwencja o prawach dziecka

1. Plakat – Konwencja o Prawach Dziecka

2. Konwencja dla dzieci

3. Twoje Prawa wg Konwencji o Prawch Dziecka

Dziennik elektronicznyWolontariatStrefa Ucznia i Rodzica

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close