Jeszcze przed zawieszeniem zajęć w szkołach, w dniu 10.03.2020 r. w Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia im. T. Szeligowskiego w Szczecinie odbył się Konkurs Instrumentów Dętych Drewnianych Stroikowych (KIDDS). Wzięły w nim udział dzieci ze szkół muzycznych I stopnia z województwa zachodniopomorskiego. Jury pod przewodnictwem dra hab. Bogusława Jakubowskiego z Akademii Sztuki w Szczecinie oceniało uczniów w dwóch grupach: I (młodszej) i II (starszej) i w zależności od punktacji przyznawało im złote, srebrne i brązowe dyplomy, a najlepszych z nich nagradzało I, II i III miejscem oraz wyróżnieniami. Uczniowie z naszej szkoły odnotowali na tym konkursie znaczące sukcesy.

W kategorii obój uczennice pani Dominiki Kubiak z OSM I st. otrzymały następujące nagrody: Maria Krakowiak (kl. III) – Złoty Dyplom I miejsce w grupie I, Maja Zwierzchoniewska (kl. III)– Złoty Dyplom Wyróżnienie w grupie I i Alicja Przybysławska (kl. V) – Złoty Dyplom Wyróżnienie w grupie II.

Wśród fagocistów nagrodzeni uczniowie pana Piotra Bajona to: Hubert Lebioda (kl. I SM I st. cykl 4-letni) – Złoty Dyplom II miejsce w grupie I, Szczepan Kucharski (kl. I SM I st. cykl 4-letni) – Złoty Dyplom Wyróżnienie w grupie I, Julia Madej (kl. II OSM I st.) – Srebrny Dyplom w grupie I i Błażej Bicz (kl. IV OSM I st.) – Brązowy Dyplom w grupie II.

Jedyną klarnecistką reprezentująca naszą szkołę była Wiktoria Maciejewska – uczennica pana Roberta Wasilewskiego z kl. III OSM I st. , która otrzymała Złoty Dyplom w grupie I . Uczniom na konkursie akompaniowali : pani Wioletta Milka i pan Piotr Bajon.

Sukcesy Dęciaków w Szczecinie
Punkt informacyjnyDziennik elektronicznyWolontariatStrefa Ucznia i RodzicaGaleria zdjęć ZPSM

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close