Rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018

04.09.2017 r. poniedziałek

  • godz. 9.00 kl. I – III OSM I st.

  • godz.12.00 pozostałe klasy OSM I i II st. SM I i II st.

  • bezpośrednio po rozpoczęciu, spotkanie organizacyjne z wychowawcami w SM I i II st. M. Kwinto – SM II st. oraz A. Jasińską – SM I st. – sala koncertowa (plany zajęć, opłaty, informacje, praca w chórach i zespołach, wywiadówki)

Spotkania organizacyjne:

05.09.2017 r. wtorek

  • godz. 15.00 spotkani uczniów klasy I i II SM II st. – chór s. 303

  • godz. 15.00 spotkanie uczennic rytmiki s. 211

  • godz. 15.30 – 16.00 zespoły kameralne

  • godz. 16.00 – 18.00 spotkanie z nauczycielami instrumentalistami (instr. główny, dodatkowy oraz akompaniamenty)

  • godz. 16.00 – 18.00 dyżur w sali 24 wychowawców SM I i II st. (A. Jasińska i M. Kwinto)

06.09.2017 r. środa

  • zajęcia sekcji ogólnomuzycznej w szkole popołudniowej (SM I i II st. ) rozpoczynają się od środy 6.09.17 r. zgodnie z planem zajęć lekcyjnych.

  • zajęcia zespołowe ( chóry, orkiestry i zespoły kameralne) rozpoczynają się od dnia 6.09.17 r. zgodnie z planem lekcji.

Plan pracy orkiestry – zajęcia prowadzi pani Paulina Skoczyk

16.00 – 16.15 ustawienie orkiestry, strojenie instrumentów

16.15 – 17.00 próba orkiestry

17.00 – 17.15 przerwa

17.15 – 18.00 próba orkiestry

Plan pracy chóru – zajęcia prowadzi pani Ewa Szereda

15.45 – 16.30 sopran s. 303

16.30 -16.35 przerwa

16.35 – 17.20 alt s. 303

17.20 -17.25 przerwa

17.25 – 18.10 chór żeński s. 303

18.10 -18.15 przerwa

18.15 – 19.00 chór mieszany s. koncertowa

19.00 -19.05 przerwa

19.05 – 19.50 tenor/ bas s. koncertowa

 

WYSOKOŚĆ SKŁADEK NA RADĘ RODZICÓW

1 dziecko – 20 zł miesięcznie

2 dziecko – 17 zł miesięcznie

3 i kolejne dziecko – zwolnione

Wpłat można dokonywać na konto RR 56 1020 2791 0000 7902 0009 6438 lub w Toku Nauczania (przy wejściu główny szkoły)

 

MAGAZYN INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH czynny do 28.09.2017 r.

wtorek, środa, czwartek  –   13.00 – 17.00

Po 28.09.2017 r. magazyn nieczynny będzie do odwołania

 

W sprawie szafek należy zgłaszać się do Pani Katarzyny Kwapich – PORTIERNIA (przy wejściu głównym szkoły)

Świetlica czynna (należy pamiętać o druku zgłoszenia)

 

Uwaga rodzice i uczniowie! Podstawowe informacje dotyczące rozpoczęcia roku szkolnego 2017/2018
Punkt informacyjnyDziennik elektronicznyWolontariatStrefa Ucznia i RodzicaGaleria zdjęć ZPSM

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close