15.05.2019 r. (środa)   WYWIADÓWKA”

  • OSM I st.

godz. 16.30                                                                                              

I a               207             wych. M. Nowosad                        

I b              206             wych. E. Berus  

II a              204             wych. M Haśkiewicz

III b            205             wych. K. Kulasińska   

III a             203             wych. M. Hałasa-Krężołek                      

III b             212             wych. R. Grzesik                                     

godz. 17.00            

         IV a            104             wych. Ł. Żukowski

         IV b            302             wych. T. Ogierman

         V a             201            wych. M. Hofman

         V b             301             wych. M. Kozłowska

         VI a             306             wych. A. Młynarczyk                              

         VI b            303             wych. G. Krawczyk                        

         VIII a           300             wych. W . Ziętek

  • OSM II st.

I x               309             wych. I. Skrzypczak                                

I x               309a           wych. A. Gracz-Parobczy                                        

II x               305             wych. B. Piocha                             

III x             304             wych. K. Czarnecka                      

IV x            308             wych. T. Kozakiewicz                    

V x             310             wych. K. Czarnecki                       

         WYCHOWAWCY 

SM  I st.            pokój nauczycielski    17.00 – 18.00      A. Jasińska

SM  II st.         pokój nauczycielski    17.00 – 18.00      M. Kwinto

  • NAUCZYCIELE   MUZYCY w salach  w godz. 17.30 – 18.30

KASA SZKOŁY        16.00 – 18.00     internat

MAGAZYN                14.00 – 18.00     internat

Uwaga! Wywiadówka – 15 maja 2019 r.(środa)
Dziennik elektronicznyWolontariatGaleria zdjęć ZPSMmLegitymacjaKontakt
Skip to content

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close