Regulamin

I Szkolnego Konkursu Młodych Talentów pamięci Grażyny Bacewicz

dla uczniów klas I-VI OSM II st. i SM II st.

17.01.2017r.

  1. I Szkolny Konkurs Młodych Talentów ma na celu wyłonienie

indywidualności muzycznych oraz propagowanie muzyki polskiej ze

szczególnym uwzględnieniem twórczości patronki szkoły Grażyny Bacewicz.

  1. Organizatorem Konkursu jest Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im G.

Bacewicz w Koszalinie- I sekcja instrumentów smyczkowych.

  1. W Konkursie mogą wziąć udział uczniowie każdej specjalności oraz zespoły

kameralne.

  1. Przesłuchania konkursowe odbywać się będą w dwóch kategoriach wiekowych:

grupa pierwsza – klasy I – III OSM i SM II stopnia

grupa druga – klasy IV – VI OSM i SM II stopnia.

Jeśli w zespole kameralnym grają uczniowie z różnych grup wiekowych, o przydziale do danej grupy decydować będzie wiek większości członków zespołu.

  1. Program do wykonania:

a) utwór dowolny (z wyłączeniem form cyklicznych )

b) utwór Grażyny Bacewicz lub innego kompozytora polskiego tworzącego w

XX wieku.

(dopuszcza się wykonanie części formy cyklicznej)

  1. Czas trwania programu nie powinien przekroczyć 10 minut.
  1. Program należy wykonać z pamięci (wyjątek stanowią zespoły kameralne).
  1. Za najlepsze wykonanie utworu Grażyny Bacewicz przewidziana jest Nagroda

Specjalna Dyrektora Szkoły.

  1. W skład jury wchodzą nauczyciele różnych specjalności.
  1. Udział w Konkursie należy zgłosić do dnia 10 stycznia 2017r. w sekretariacie

Szkoły ( Karta Zgłoszenia dostępna będzie w sekretariacie oraz na stronie

internetowej Szkoły w zakładce I Szkolny Konkurs Młodych Talentów

pamięci Grażyny Bacewicz”).

Regulamin I Szkolnego Konkursu Młodych Talentów pamięci Grażyny Bacewicz
Dziennik elektronicznyWolontariatGaleria zdjęć ZPSMmLegitymacjaKontakt
Skip to content

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close